Film, film, film..

Har just sett filmen Evan den Allsmäktige.. Måste ju erkänna att det blev en liten besvikelse... Den var ju helt okej ändå, men hade höga förväntningar eftersom jag gillade "Bruce den allsmäktige" och jag gillar även skådisen Steve Carrell.. Men allt som allt så ger jag den ändå bara en 2:a - Godkänd.




Jag är faktiskt medlem på en superbra svensk sida: www.filmpunkten.se där man hittar alla olika sorters filmer, får tips och får ge bedömningar. Dessa bedömningar gör också så att filmerna får ett sorts slutbetyg. Så vill ni se vilka filmer jag bedömt - runt 155 st - så hittar ni mig där med namnet FANTAISHA - japp, använder det namnet nästan överallt! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men härligt att allt är bra med er :) Me mej är allt också bra, haha, jag är nog världens malligaste moster tror jag. Norah är så underbart söt man vill bara äta upp hon :) Haft en bra helg då? Sköt om er ! kram!

2008-08-10 @ 19:23:10
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0