Tårtfat

Vi var på 60-års kalas i helgen och strax innan begav jag mig till Maggans Djungelkiosk här i hortlax för en sista-minuten-present! :) Hittade en fantastiskt fint tårtfat som var bladformat på sidorna och som hade en riktigt härlig plommonlila färg! Köpte även två små tillbehörande skålar. Allt detta fick jag för 150 spänn! Helt otroligt! Tårtfatet hade tidigare kostar runt 350-400 kr, så det var ett riktigt fynd! Hann tänka att "ett sådant ska jag köpa själv också".. men fick då veta att detta fat var det sista.. Typiskt! Tyvärr så hade jag inte möjlighet att ta kort på fatet pga direkt paketinslagning på plats.. men ni överlever nog. MEN nu har jag verkligen fått Tårtfat i skallen! Har ju enbart kakfat nu.. men skulle verkligen vilja ha ett fint tårtfat som står på fot!

www.produktsajten.se hittade jag fina grejer!
Det första heter 'Sagaform tårtfat Juicy' och det andra heter kort och gott 'Ringo'

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Coolt!!

Då måste du ha gjort det minst lika bra :)

Hur länge hade du värkar??

Kram

2008-08-05 @ 18:39:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0