Väskor o skor!

Är väldigt sugen just nu på att shoppa mig en väska och ett par skor! Skor är någonting jag VERKLIGEN behöver eftersom ballerinaskorna från Wedins som jag just nu alltid använder är uppnötta underifrån helt och hållet. Dessutom så börjar det bli lite kallare och känner att jag har behovet av ett par fina höstskor istället för mina gamla billiga gympadojjor.. På www.laredoute.se finns det mycket fina skor!

Först hittade jag 3 par ballerinaskor! Det första paret är "La Redoute Creation". Andra paret har märket "Rocket Dog" och Tredje paret har märket "Mellow Yellow".
  

Hittade även några härliga stövlar som skulle vara perfekt nu på hösten. Vill jättegärna ha skitfina högklackade stövlar men med tanke på hur ovan jag är och hur osköna jag tycker att dom är så satsar jag hellre på mindre klack.
  


En ny väska är ju inte heller fel. Just nu använder jag en gigantisk, enkel, svart väska från H&M - tror den kosta 179:- .. den är jättepraktisk med tanke på att det alltid behövs packas ned något extra åt Kasper då man ska någonstans. Men känner ändå att jag skulle vilja ha en mindre, vid t.ex. shoppingdags och då bara jag själv ska iväg någonstans.. Har väl runt 10 väskor hemma just nu. Alltifrån mindre party-väskor till vanliga, tråkiga väskor.. MEN dom flesta är trasiga någonstans, antingen någon dragkedja eller något hål inuti väskan! Kikade i alla fall in på http://www.nelly.com  och hittade ett par snygga varianter.. det kostade lite väl mycket för min del - men drömma kan väl alla?!

Första väskan heter PRECIOUS CROWN BAG SMALL och kostar 599:-
Andra väskan heter och kostar BANK SMALL BAG och kostar 499:-
Tredje väskan heter BULLET BIG BAG och kostar antingen 439:- eller 379:- beroende på storleken.
Fjärde väskan heter WIN BIG BAG och är min favorit eftersom jag alltid förälskar mig i stoooora väskor! Kostar 619:-
Alla väskorna är märken Friis & co

   

Egentligen skulle jag vilja ha en riktigt härlig färg på väskan, typ kornblå eller röd, men är för feg. Då måste man ju alltid tänka på vilka kläder man har på sig för jag hatar verkligen då det skär sig! Så det blir alltid att jag kör på ett säkert kort och köper mig en svart eller brun väska! Men det är ju inte fy skam det heller, det finns ju så otroligt många olika varianter!



Kommentarer
Postat av: Jessica (Airspirit83)

Gud vad man vart sugen på att köpa skorna du hade spanat på. Synd att man inte har så mycket pengar. Hur är det annars med dig då? Själv har jag varit på Nolia idag och sett på bla BWO. Jag tyckte då det var jättebra :D



Fick nu lite tillbaka blickar från när vi såg GES på rocktåget. Minns du så sura vi vart när vi inte fick deras autografer.

2008-08-10 @ 22:33:22
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0