Mer död än levande..

Har inte sovit mycket inatt.. somnade jättesent på grund av att jag jobbade natt igår och har svårt att vända om dygnet.. plus så ringde telefonen som fick mig att grubbla en massa.. Jag vaknade kl 6 pissnödig som attans och otroligt törstig! Steg upp och hörde hur Kasper började vrida och vända på sig... körde på det vanliga "schhhh" men det funkade inte.. Kasper sa NER.. Så då var det bara att stiga upp... Det kanske var lika bra eftersom jag ska iväg och klippa mig klockan 8 på Mariaslongen! Men det kommer att bli en lååååång dag eftersom eventuellt blir det pepparkaksbak idag!

Från det ena till det andra, har fått min julklapp från Swedbank! Problemet är bara att jag har så otroligt många varianter att välja mellan! Har lyckats få ned det till tre produkter som jag velar mellan! Så vad tycker ni?? Vad ska jag välja?

Mine-glas, Kosta Boda 4 st.
Queen Anne, 2 st ljusstakar.
Hotto-glöggmuggar, 4 st, Orrefors.
Zvizz-vas, Orrefors.
Mine-salladsskål med salladsbestick, Kosta Boda
.

Det lutar nog mot Mine-glasen, ljusstakarna eller Mine-skålen.. Vad tycker ni?

    


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Åh, jag antar att det vankas samma valalternativ för mig... Jag valde mine skålen (vit) förra året och den är verkligen jättefin. Tror kanske att jag ska ta glasen... Lite roligt att kunna matcha ;-D

Vad behöver du? Vas, glas, skål eller ljusstakar... Tror iofs att ljusstakarna skulle vara snygga på din byrå....



Eh, jag vet inte....



Kram

2008-12-11 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0