Blev utmanad av Sandra...

Har fått en utmaning av Sandra alias Tjohalia.. Så här går den till: Varje spelare börjar med att skriva 6 underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit "tagna" ska skriva 6 saker om sig i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren ut 3 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort så skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dom veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa ens blogg för mer information.

Underliga / Egendomliga saker om mig själv:

* Ser många filmer med "spola fram-knappen", i alla fall de som inte är sååå spännande. Då kan jag sitta och spola och samtidigt ändå läsa texten så jag vet vad som sägs!
* Funderar på barnnamn minst 1 gång om dagen! Både tilltalsnamn och andranamn. Fast NEJ, har ingen bulle i ugnen ännu! :)
* Träffar alltid Stefan i ögat när jag kastar någonting på/mot honom. Har bl.a. träffat ögat med en godis och en kudde. Så man kan säga att jag är pricksäker...
* Då jag blev gravid med Kasper började jag fejk-rapa.. alltså luftrapa.. har aldrig tidigare kunnat göra det, men nu är det svårt att få bort!
* Läser alltid dödsannonserna i tidningar.
* Brukar ibland fara och handla mat på 3 olika ställen pga olika erbjudanden.. Vilket i slutändan kanske bara sparat mig 20 spänn eller nåt.

Jag vill utmana tre tjejer:
* Carola (blogg.cartom.se)
* Malin (mallaching.bloggagratis.se)
* Åsa (ozzan.blogg.se)

Vi får väl se om de har tid, men skulla va kul!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du antog utmaningen! Kram Sandra

2008-07-22 @ 00:22:07
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0