Bluebox.se

Har hittat en massa saker jag vill ha från blubox.se! Ovanligt, eller hur??!! :)

                                    

Den första bilden är en otroligt fin väggdekor i vinyl som skulle passa riktigt bra i Kaspers rum, den kosta i och för sig en del - men nu på rea! Sedan en annan väggdekor, fast i små blommor. Vet inte vars jag skulle ha den IFALL jag skulle köpa den, men den var fin. Sedan kommer det en Städ-robot, som suger upp smulor från bordet. Skulle vara ett nöje både för mig och för Kasper. Ett jättefint förkläde åt Kasper! Han kanske inte riktigt får börja baka med mamma ännu, men han älskar att diska - vilket resulterar i en genomblöt Kasper. Bullformar i snygg design! Har kikat på dessa länge eftersom Piteå-butiken "Din Stil" säljer dom, men blir snål då det kostar unt 45 kr för 10(?) st. Sedan hittade jag barnbestick, har länge letat efter några fina OCH lättanvända bestick åt Kasper. Tyvärr fanns det bara i neonrosa. De läckra brickorna vet jag inte om man skulle använda någon gång, men de var otroligt fina. Kanske Kasper vill ha bjudning någon dag, man vet aldrig :) Designade papperstallrikar! Eftersom jag är ganska viktig om hur en dukning ska se ut så känns det alltid tråkigt att behöva dra fram vanliga, tråkiga, vita papperstallrikar. Det finns till och med matchande pappersmuggar! Hittade fodral till pocket-böcker. Jag är en sådan person som hatar då mina pocketböcker ser användna ut. Visst, låter kanske sjukt - men någon mer därute måste ju känna som jag, annars skulle man aldrig börja sälja pocketfodral :) Hittade detta läckra fodral till kort eller visitkort! Har sökt ett tag men vägrat köpa de här silvriga, helblanka, typiska visitkorthållarna. Enligt mig är det ett stort plus med lite design och "tjejigt". Allt det här hittade jag på ungefär 10-15 minuter, så hade jag kikat noggrannare så hade jag nog hittat ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Jessica (Airspirit83)

Hej! Vad kul att se att du också har en blogg. Vilka fina bilder från ert hos och det ni sysslade med på midsommar. Hoppas att allt är bra med dig :) kram Jessica

2008-06-22 @ 11:56:19
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Mallaching

Jag håller heeeelt med dig om att pocketböcker ska behandlas med respekt!!! Kolla in mina fodral! Byxorna är på G! Jag vet att jag är skitseg.. har bara lovat lite mycket just nu... ska fixa dom så fort som möjligt har införskaffat det jag behöver nu :)

2008-06-23 @ 15:03:54
URL: http://mallaching.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0