Carola Häggkvist och jag

Haha, läste just aftonbladet och insåg just att jag och den stora CAROLA "Fångad av en stormvind" Häggkvist har någonting gemensamt! Inse hur STORT det är!!!!
Det stod att hon var på Jay-Z's konsert tillsammans med en plastkirurg. Denna kirurg firade hon även midsommar med!! Han heter Dr Charles Randquist och han var ju MIN kirurg för läääänge sedan! Skitta-coolt! :)
Jag har alltid pratat gott om honom och Victoriakliniken! Han är verkligen genomgod och bryr sig om vad man själv vill. Bland annat sa han till mig att han aldrig skulle operera enorma bröst på någon. Han vill att det ska se normalt, jämnt och fint ut.. För ett tag sedan läste jag en artikel om honom att han just varit i Burma och hjälp alla de skadade där och att han även var i thailand kort efter flodvågen och hjälpte till. Förstår varför religiösa Carola valt honom.
Men fattar ni??!! Jag och Carola är typ nästan bästa buddies! haha :) Och ifall de nu är ihop och "humpabumpar" så har han varit "inuti mig" och inuti Carola... haha, så jäkla sjuk jag är!! :P




foto: aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Madonnan

Jag förstår dina tankar och ditt resonemang...så kan man ju se det!!



Han verkar vettig iaf och det är bra tror jag, om man är plastikkirurg speciellt.



Ha det bra:)

2008-06-22 @ 21:28:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/506

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0