Lyckasmedmat.se

Har just surfat på vågorna - eller nätet rättare sagt! :) Har hittat sidan Lyckasmedmat.se som har en massa smågrejer som jag vill ha. 

Först vill jag ha ett mått - ETT mått med ALLA mått, förstår ni?! Heter Dalla Piazza Nuscup och verkar jättesmidig.




Vill även ha  krydd o dressingshakern Gemini från "Zack". Skitläcker - och jag älskar alla olika sorters salladsdressingar, ett måste i mina sallader!



På den här sidan finns det också en massa olika kryddor att inhandla från Fiddes Payne. Är galen i kryddor och det jag verkligen gillar är dessa olika kryddmixer - så slipper man blanda ihop själv och chansa.




Skitläckra severingshänder. Man kan servera pasta, sallad m.m. Det ser ut som porslin men är tålig som plast. De är från Nigella Lawsons serie Living Kitchen




Iskrossare från Westmark. Egentligen ingenting jag verkligen behöver eftersom vi knappt längre använder is, men det lät smidigt och skönt under sommaren :)




Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh, vilken fin dukning du hade gjort midsommar och maten var säkert lovely den också :)

För att inte tala om lilla Nova, vilket fint namn dem gett henne:)



Jo, älskar dem där påslakanen och (rull?)gardinen påminner om IKEA´s tyg, samma som Wille har i sitt rum. Såg förresten en precis likadan fåtölj som dem 2 mjuka du har på blocket, om du var sugen på 1 till? Men bordet/stolarna har jag paxat till Kevins blivande rum ;)(Samma annons)



Hojjres! Kramar/C





2008-06-21 @ 22:07:22
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0