Tapeter

Har varit inne i ett Tapet-sug nu.. Tror att det är för att Tomme o Carola renoverar och ska få tapetsera en massa!
Läste Sköna Hem och hittade skitfina tapeter från CADORO, Kollektion: Hothouse, Designer: Suzy Hoodless

    

Eftersom vår fondtapet i hallen/vardagsrummet fått "mystiska" fett-fläckar lite överallt (Stefans verk) så är jag sugen på att kanske tapetsera om det till hösten/vintern. Men vi får väl avvakta och se. Jag gillar verkligen den första tapeten, med de lite rosa inslagen!



Det är ju mycket blommigt som är inne just nu, speciellt i tapeternas värld. Jag hittade en jättefin tapet på Jowa då jag skulle fixa till ett gammalt vitrinskåp som jag köpt på röda korset. Har hört flera som vill ha den tapeten på väggen.
Så här blev vitrinskåpet:

       



Här är andra fina blommiga tapeter som jag gillar. Jag kanske inte skulle tapetsera upp dom hemma hos oss, eftersom det inte riktigt är våran stil - men de är ändå läckra! Jag hittade dessa tapeter på innesweden.com

       
Dom 3 första tapeterna heter LORCA: Flaminia 01,03,06. De två sista heter LORCA: Ninfa 06,05



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snyggt att ni tapetserat inuti vitrinskåpet, det ska jag komma ihåg! Kram Sandra

2008-06-22 @ 19:50:39
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Carola

Ohhh, så snygga tapeter! Tack för inspirationen :) Kram!

2008-06-23 @ 09:39:48
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0