Fars dag!

Idag är de Fars dag! Vi ska snart iväg till Stefans pappa en snabbis och sedan vidare till min pappa för middag o tårta! Har faktiskt tänkt göra det enkelt med Fars Dags-presenter och köpa lite blandade skraplotter! Förhoppningsvis får de vinna 25 spänn i alla fall! :) Annars har det inte hänt så mycket.. ryggen har blivit bättre men känner av den då och då.. Igår var vi i ostvik hos Svärmor och Kalle, där blev vi bjudna på en skitgod middag och tårta. Vi fick 10 st paltar med oss hem - som kommer att bli middag på tisdag! :) Javisst ja, vi fick ju även med oss hem typ 4,5 kg älgköttfärs och typ 6 st älgstekar!!!! Inse att våran frys är fullproppad just nu!! :) Så det fick vi köpa för en riktigt billig peng! :)

Måste ju även bara få berätta att min underbara Kasper har nu börjat att gå på pottan! Han har ju i och för sig alltid velat bajsa på toaletten sedan flera månader tillbaka.. Men nu är det säkert över 2 veckor sedan jag bytte en bajsblöja! Idag var han s duktig att han bajsade först, och sen satt kvar några minuter, därefter kissade han på pottan! Han gör visst detta på dagis också! Inse hur stolt jag är!!! För det är ju relativt tidigt med en liten pojk på 20 månader att börja pottträna och bli torr?!! :) Hehe, gick faktiskt in och störde honom eftersom jag ville ha en liten bild på pott-pojken!



Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpiri83)

Gud vad söt Kasper är på pottan :) vad skönt det måste vara för er att slippa blöjor. Dels för att slippa köpa dom och för att gå iväg med lilla Kasper när man känner en vis lukt som man förstår att nu måste det bytas.

2008-11-10 @ 19:34:06
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0