Någon som ska till IKEA??

Skulle vilja ha lite små-tjaffs från IKEA! Det är egentligen inga märkvärdiga grejer och just därför känns det lite onödigt att köra upp bara för att köpa det.. Så därför skulle det ju vara perfekt om någon annan skulle göra denna tripp till Haparanda och ta min lilla inköpslista med sig! :)

Behöver: Ny, större, Barnpall till toan - så att Kasper kan nå upp och tvätta händerna, han börjar bli tung att lyfta upp titt som tätt.

Älskar: Presentpapper/julpapper. Inför jul så har ju Ikea tagit hem en massa härliga julomslagspapper som jag vill ha!! Då jag slår in mina paket så ska det helst inte bli så många av samma färg och papper. Vill även ha matchande etiketter som man knyter fast, tycker att det blir mycket snyggare!

Har upptäckt: Att Ikea har riktigt läckra OCH praktiska Bordstabletter! Eftersom mina gamla har börjat bli lite slitna så skulle jag gärna köpa mig ett ordentligt set, typ 10-12 st, i nån härlig färg! Vill ju även ha en uppsättning röda till julen! Svärmor har köpt limegröna och dom är skitfina och otroligt smidiga att torka av! Heter "Pannå" och kostar 19:-/st.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0