Sitter just nu och läser...

....på aftonbladet om de förbannade jäkla äckliga personerna som misshandlat en 17 månader gammal pojke till döds i England! Jag börjar fan grina! och må jätteilla! Pojkens mamma, mammans karl och en bekant till mannen har alltså misshandlat pojken i typ 8 månader! Under socialtjänstens uppsikt! Över 50 skador registrerades - bruten rygg, nio brutna revben, kraftiga skallskador, saknade naglar, skada på munnen, sönderslitet öra och flera blåmärken över hela kroppen!!!! Är det nån mer än jag som gråter än??!! Att det finns så känslokalla människor! Så känslokalla mamma??!! Den som ska skydda barnet mot allt!!!! Och socialtjänstens försvar: "Mamman ljög och manipulerade oss" Ta ert ansvar och erkänn att ni gjort ett stort jävla fel som resulterade i en oskyldig pojkes död!!! Jag blir så jävla förbannad på sjuka människor som gör sådana här helt sjuka saker! I vanliga/vissa fall är jag emot dödsstraff, men detta är det enda jag kan tänka på nu.. I alla fall, sterilisera mamman för alltid! Fan, man ska fan inte ens kalla henne för mamma, man ska kalla henne för monster! Nån som känner som jag????!!!

Blev många svordomar i detta inlägg, men det är det enda sätt för mig att förmedla ilskan och hatet jag känner mot mördarna just nu!! Hoppas jag inte förstörde eran dag nu med detta inlägg!


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag blir så otroligt upprörd och sorgsen av att läsa artikeln. Hur kan någon göra så mot sitt eget barn? Tanken att den lilla bäbisen bara fick uppleva smärta i sitt korta liv gör mig illamående!

2008-11-11 @ 23:54:34
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0