Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Carola och måste ju påpeka att jag skrivit en liknande grej tidigare, så får se ifall jag kommer på heeeela 7 grejer som ni inte redan vet...

♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Har som "intresse" att lära mig alla skådespelare eller kändisars namn och ansikte.. Ibland blir det till och med lite onödigt vetade.. som exempelvis igår då jag satt och såg Singing Bee och såg att en av deltagarna hette AnnaKarin och som jag vet har varit gift med "Robinson-Robban" (den där jobbiga jäkeln)
2. Har dille på att kolla på klockan hela tiden, till och med när jag ska sova.. så måste jag kolla klockan och på ett ungefär räkna ut hur många timmar jag får sova..
3. Tycker om att se på "töntiga" filmer när jag är ensam hemma. Exempel på töntiga filmer; High School Musical, Lindsay Lohan-filmer m.m.
4. Har något otalat med frusna hamburgare.. För exakt 3 år sedan skulle jag dela ett par frusna hamburgare och slant.. Blev över 7 stygn på min lilla tumme och ärret syns och känns fortfarande. Den pinsamma delen är att jag gjort samma sak tidigare fast då högg jag mig ordenligt i handflatan.. den gången blev det inga stygn eftersom jag inte hade tid att fara in, skulle jobba natt.. Men ärret finns kvar, runt 1,5 cm stort.. Att man aldrig lär sig?!
5. Har inte varit ute på krogen alls sedan Maj 2006 (Innan for jag nog ut varje helg!)
6. Första gången jag träffade Stefan tyckte jag han var en snobbig, skrytig, egotrippad diva som jag inte alls skulle kunna tänka mig som pojkvän.. MEN han lyckades charma mig och jag föll ordenligt för honom några månader senare! Tur var väl det, för han gav mig ju världens bästa present - Kasper! 
7. Då jag var mindre hade jag alla mina väggar i rummet täckta med posters, mest på Backstreet boys.. haha! :)


Vet nu inte vem jag ska utmana.. Men vi kan väl säga Åsa, jessica och sandra i alla fall.. :)

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken rolig utmaning, den ska jag se till att göra.

Vad roligt att du var med i slogantävlingen, tyckte du hade riktigt bra förslag!

Kram Sandra

2008-11-02 @ 19:42:21
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Jessica (AirSpiri83)

Jag accepterar din utmaning ;) Har redan gjort den kalr och skickat vidare. Du kan ju kolla min blogg och läsa och se om du visste allt det där om mig :P

2008-11-02 @ 20:05:05
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0