Badrum

Sitter och funderar på vårt lilla badrum som vi inte har renoverat ännu. Eftersom vi ska beställa barnsäng och databord från IKEA så tänkte jag att det kunde ju vara lika bra att köpa badrumsinredningen där också - billigare kan vi nog inte få det någon annanstans! Problemet är att jag inte riktigt gillar så mycket av deras olika varianter, och eftersom vi har vitt och grått i det stora badrummet så vill jag gärna köra på någon nyans av brunt/trä-färg och få en mer mysigare känsla..
Vad tycker ni om detta?? Det är serien "FREDEN" i färgen "svartbrun"
  

Sökte även lite på K-RAUTA eftersom jag tror att de kommer väl nästan på 2:a plats när det gäller att vara billig i pris på badrumsmöbler.. Hittade kommod+ belysningsspegel för 6000:-, heter "SLIM", enda frågan är väl vad själva tvättfatet kostar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0