ICA!

ICA är just nu den allra bästa livsmedelsbutiken enligt mig! Fick igår hem den där vanliga kund-tidningen som de skickar en gång om månaden tillsammans med en bonuscheck och en massa erbjudanden. Märkte först att det var en ny layout med personligt "Hej Cecilia och Stefan", sedan tittade jag lite lätt på erbjudandena för den här perioden och tänkte "Oh, det måste jag köpa, och det, och det".. Sedan läser jag (chockartat, brukar inte göra det) det personliga brevet som ICA's Vd har skickat ut.. Där berättar hon att de under en tid kollat upp vad jag brukar handla ofta och valt ut specifika varor som jag nu då har som erbjudande, 20% rabatt.. Detta måste ju bara bli en succé, jag får rabatt på just det som jag behöver köpa!! Jag hoppas verkligen att dom fortsätter med det här! Så stort beröm till ICA - en superbra idé!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0