Jobb, jobb, jobb

Jag måste säga att det verkligen har börjat flyta på med jobb nu! Jobbade två nätter på Öjagården förra veckan plus kvällsjobb på Swedbank och den här veckan har jag också två nätter, plus lite nästa vecka. Det är som att varje gång jag jobbar natt så kommer det någon som frågar om jag vill ta en till, så det känns riktigt bra!! Har även nu skickat iväg 3 st jobbansökan så får se hur det går med det.. Jäklar va svårt det är att få till ett perfekt CV och Personligt Brev! Hittade små tips på internet men då det finns så många olika varianter på CV så börjar jag ju fundera på vilket som verkligen är det bästa.. Men,men, det blev som det blev och förhoppningsvis så kommer min charm ut från pappret! :)
Skulle även skicka in vilka dagar jag inte jobbat alls till A-kassan, men min inloggning på internet ville inte alls vara med idag.. så efter typ 10 ERROR-fel så blev jag tvungen att be dom skicka hem en ny kod.. så det får vänta än en gång! *Suck* Alltid ska det tjorva nånstans!

Har nu även fått hem mitt underbara bord!!! Det blev skitsyggt! Hittade det på blocket för en tusenlapp!! Billigare kan det nog inte bli! Ska ta mig i kragen och fotografera det så att ni får se!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad härligt att det flyter på med jobb för dig! Jag är supernyfiken på ditt fina fynd, så jag hoppas på bilder!



Svar: Jag köpte klockan på Lagerhaus för 450 kr, det var ett lite väl saftigt pris men jag kunde inte hålla fingrarna borta och så sponsrade Tommy med hälften.



Det går bra för mig, men det är lite hektiskt med två bloggar, exjobbet och mitt företag samtidigt. Däremot så är det superkul så det går ihop ändå. Jag ska se till att slå dig en pling så jag får höra hur du har det. Kram på dig!

2008-10-30 @ 15:02:24
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Carola

Men det måste jag komma o se, jag hade ju tänkt vi skulle hinna trick or treata imorn men ahr inte fixat nån hel outfit till dem ännu... måste nog in imorn istället..

har utmanat dig förresten, kika på min blogg :)

Kram!/C

2008-10-31 @ 00:23:31
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0