Lista!


Lista på vad jag ska göra i veckan:

* Köpa present till Kaspers kusin Liam som fyller 5 år.
* Skicka in A-kassekorten.
* Skicka in papper till Bemanningspoolen.
* Köpa fotoalbum (ett till)
* Läsa ut boken "Är det någon där?" av Marian Keyes.
* Packa inför min o Kaspers Umeå-resa på fredag.

Från det ena till det andra så verkar Kasper ha blivit förkyld igen!! Han har sovit jätteoroligt inatt och nu känns han varmt och han snorar ordenligt. Att dessa evighets-förkylningar aldrig kan försvinna?!!

Från från det andra till det tredje så trodde verkligen att jag var gravid nu, mensen är försenad med typ 2-3 dar och den brukar ALDRIG vara det nu för tiden.. Så nervös for jag till apoteket och köpte ett grav-test.. Men, INTE GRAVID den här gången.. Måste ju få säga "Äsch då!", för det hade varit klockrent att få en bebis i början av juni... Jaja, bättre lycka nästa gång! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, ska ni hitöver? Får man fråga vad ni ska hitta på då? Kanske vi hinner ses?

2008-10-08 @ 11:23:15
URL: http://ozzan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi bor typ mittemot barnens hus, om du har nån koll på vart det ligger? ;)

2008-10-08 @ 17:46:44
URL: http://ozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0