Lite mera nytt...

Följde brorsan i förrgår till MIO och EM för att hitta en soffa till honom och eventeulla tapeter. Det gick väldigt lyckat måste jag säga.. det står mellan tre olika divaner i mörkgrått.. dom låg prismässigt på 8000, 10000 och 13000:- Så vi får väl se vilken det blir i slutändan. På MIO hittade vi även tapeter som de reade ut för 99:-/rullen, och köpte då nå ursnygga tapeter som Fredde ska ha i köket, riktigt fina! Hittade bilder på deras hemsida:



 

Självklart hittade ju även jag lite smått och gott.. På EM kunde jag inte låta bli att köpa en liten hare till mig själv - som jag nu placerat på min nya, fina hylla.. Den kostade väl runt 65 spänn och jag har nu blivit mobbad av brorsan för att jag köper "Påskharar" redan nu! Hittade även en skitfin lampa på MIO som kostade 199:- Det är ju ingenting!! Men den köpte jag faktiskt inte, den FICK jag av brorsan.. det är så typiskt honom!! Men efter tjat från min sida så kom vi överens om att det var en tidig julklapp till mig! kändes som bättre på nåt sätt :) Så den har fått äran att bo i hallen!

   


Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh, en sån lampa som jag spanat på länge, kosta den bara 199:-?

Söt haren var också! Hade dem rea?

Kram!

2008-10-15 @ 14:37:57
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken läcker lampa och vilken fin tapet ni har valt ut.

Ha en trevlig helg!

Kram Sandra

2008-10-17 @ 21:16:07
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0