Shoppat idag!

Idag har jag slösat pengar som jag inte egentligen har råd att slösa.. ahh! Men vad ska man göra då Keramix har 50 % på hela butiken.??! å då folk fyller år :) Hittade en massa roligt på keramix, blev 300 spänn totalt (600 ord.pris) Så känner verkligen att jag har fyndat .. 3 grejer ska bli juklappar till Kaspers kusiner Ebba o Agnes å så Svärmor! Hittade även ett tablett-underlägg åt Kasper som jag faktiskt funderar på att sätta på Kaspers vägg i hans rum.. så hittade jag den ultimata vitlökshackaren "GarlicZoom". En liten finurlig grej som vunnit pris.. ska bli intressant att testa den! Sedan sprang jag och köpte present till Macke och en snabbis in på Lindex där jag som alltid hittar nånting. Idag blev det en "Fem myror är fler än fyra elefanter"-haklapp och en "monster"-mössa till Kasper! Tot: 150:- Ajjajj, men vad ska man göra då man har ett begär som säger "KÖÖÖP"?

  

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilka härliga fynd! Synd jag inte kunde vara där och shoppa med dig. Ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-10-03 @ 19:51:51
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0