Ännu ett..

..färdigt fotoalbum! Har nu fixat till ett "sommar-album". Det tog in tid men det blev skitbra! Dock så blev det mest från Lycksele-trippen vi hade i somras.. Så jag blev liiiite galen då jag upptäckte att bilder från då Kasper badar här hemma ute i sin lilla pool och bilder från ett sommar-kalas INTE RYMDES! Så måste inhandla ett till album som får fortsätta lite på sommar och gå över i fin höstfoton sen..



Annars har det inte hänt allt för mycket här hemma. Under veckan har jag kämpat med att ringa runt och samla ihop alla arbetsgivarintyg och andra skitpapper till A-KASSAN! Jippie, så roligt! *Sarkastisk* Har även pratat med "The boss" från Öjagården som gett mig en Natt på Måndag! Ska bli skitkul faktiskt, helt ärligt, bara att veta att man får en jäkligt fin peng för den!

Igår var vi på middag hos Tomas och Carola och de hade även bjudit Jonas o Anna med dottern Liv och Bjarne o Ida(-marie) med dottern Lilly. Så det blev många barn, men nu när Tomas o Carola har byggt ut och renoverat färdigt ryms det gott och väl typ 20 ungar till!. Dom hade slagit på stort och bjöd på plankstek! Riktigt gott! Och en ännu godare efterrätt - Fransk kladdkaka, så kladdig att det nästan rinner ut choklad när man skär en bit.. Mmmm.. Så det tackar vi verkligen för! Hade faktiskt köpt dom en jättefin (enligt mig) inflyttnings/utbyggnads/färdigrenoverat-present! En hängare som hade formen som ett älghorn - i vitt trä.. skitfin!! Fungerar som klädhängare, smyckehängare eller bara som en vacker detalj på väggen! Hittade faktiskt en bild på den!! Fan, va jag vill ha den! Jäkligt konstigt att man alltid ger bort det man vill ha, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0