Glasögon!

Har varit på synundersökning i veckan.. på grund av mitt DUBBELSEENDE. Det är verkligen skitjobbigt, som att vara i fyllan varje dag! Det blir värre och värre, speciellt mot kvällen då man blir trött eller då jag kör bil eller jobbar vid datorn då jag anstränger ögonen mer. Hade lite dubbelseende då jag fick glasögon 1999, men inte alls lika farligt, inte varje dag i alla fall. Så i tisdags var jag på undersökning på Boströms, tog hela 45 minuter och ÄNDÅ så fick jag en remis till en ögonläkare. Då man läste igenom gamla anteckningar från -99 så stod det att mitt högra höga hade tendens till att "skela uppåt".. hmm, har någon sett det och inte sagt nåt? Nä, usch, får se när man får hem den där jäkla remissen.. och kanske får börja använda glasögon igen....


Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

Inte lätt att ha ögonproblem. Jo, det känns spännande att få jobba i Abisko. Det ligger typ 5 mil från Kiruna, så ganska kallt förmodar jag att det är där. Det är typ en mil till Björkliden och 3 mil till riksgränsen från Abisko. Vet inte om det är så lätt att hitta en karl där. Bor bara 80 pers där och minst 20 st av dom är ju de barnen jag kommer ha hand om på mitt jobb.

2008-09-21 @ 12:20:58
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Jennie & Norah

Ja visst är dom! :) Helt gudomliga!

Jag förstår att din mamma började gråta,det var faktiskt rätt så gulligt!



Ja vi mår bara bra!Lillan är supersnäll och allt flyter på.Hur har ni det?

Man ser er ju aldrig :(



Kramkram

2008-09-21 @ 15:08:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0