Halloumiost?!

Gillar verkligen tanken av Halloumiost. Själva smaken är väl vanlig och salt, om inte lite smaklös i sig och konstistensen gummi-aktig. Men med dom rätta tillbehören eller dressing tror jag det blir en riktig höjdare! Speciellt tror jag att den skulle funka som en enkel förrätt serverad med lite sallad, t.ex ruccola. Ska i alla fall ta och prova mig på den. Hade tänkt servera den med ruccola och knaperstekt bacon, och sedan får vi se om jag bara gör en vanlig salladsdressing till exempelvis örtagård eller grekisk, eller om man ska hälla över lite honung o chili, vet inte riktigt. Någon som har ett bra recept??


Kommentarer
Postat av: Jennie & Norah

Tack så mkt! :)

2008-09-22 @ 16:09:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0