H&M Rowells

Har just beställt kläder på H&M Rowells för 2500 spänn!! Men det var två par jeans så vi får väl se om ens nåt par passar.. Annars blev det lite tunikor, tröjor, en kofta m.m. åt mig och till Kasper blev det 4 par långärmade tröjor och en litet fleece-set bestående av jacka o byxor - som han kommer att få ha på sig då han ska sova ute i vagnen... På något sätt o vis så hoppas jag nästan att typ 50 % av plaggen inte ska passa, så jag får lov att lämna tillbax = billigare för mig! Haha, fan så sjuk jag är som tänker så egentligen..

Här är i alla fall några plagg jag beställt, Allt från H&M:

    

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilka fina saker du har beställt!

Jag fick just reda på att det finns ett stort köpcentrum bara 5 min bort från min lägenhet. Det kan bli farligt för ekonomin :) Kram Sandra

2008-09-20 @ 21:54:46
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0