Idol 2008

Var det någon mer som inte kunde låta bli att se "nya" Idol igår?
Jag och Steffe satt och såg det då jag kom hem från jobbet.. och det kändes exakt likadant som förra året.. och året därpå etc. MEN! Det roliga var ju att få se den helt nya juryn! Jag måste säga att det känns mycket bättre med den här juryn, proffigare på något sätt! Ja menar, vad hade den gamla juryn för egenskaper? Visst, Peter Swartling och Daniel B.... dom var väl helt okej.. men vad fan hade Claes och Kirshti där att göra???? Nä, den nya juryn är 10 gånger bättre - men då har det i och för sig bara varit ett program ännu.. och jag måste faktiskt erkänna.. stör mig lite grann på den där Andreas Carlsson, hans skratt står mig upp i halsen - lite i alla fall, haha.. Det komiska är att jag kommer ihåg då jag var yngre, typ 18, och läste skvallerblaskan "Se & Hör" där det står om Hannah Graaf som blivit gravid med Andreas och han bara sticker och lämnar henne i sticket.. och efter Och vad jag läst så blev hon ensam vårdnadstagare till sonen.. Nä, jag vet, ska inte dömma....... Men hallå - han har ju även dejtat modellerna Natascha Peyre och Erica Johnsson.. så jag kan inte låta bli att undra om han kommer att gå mycket efter utseende nu när han är en i juryn?!


Kommentarer
Postat av: Jessica (Airspirit83)

Kunde inte heller låta bli att titta i går. Men jag vet inte om jag kommer att titta så mycket mer. Vill bara se om det är någon man känner på auditon i år när de var i Luleå. Jag vet inte om det var så stor skillnad på juryn i år och tidigare jury. Kanske lite mindre flams... Men inte så mycket.

2008-09-04 @ 10:46:40
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Tsss, vad gullig du är! Börjar ju rodna när du säger så där. På tal om Idol så har jag helt missat att det börjat :) Kram Sandra

2008-09-05 @ 01:17:42
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0