Lägenheten..

Var förbi och kikade på brorsans nya lägenhet igår.. den var väl sisådär.. Jättefräsch absolut, men konstig planlösning.. Bland annat så är det en stor o klumpig garderob i hallen, förstår inte varför dom satt den där.. och så har han sovrumsdörren mitt på en vägg i vardagsrummet.. Men det ska nog gå att lösa i alla fall! Fick även lov att bestämma alla tapeter åt brorsan.. fast vi har ju självklart dividerat med varandra först.. Trodde vi hade bestämt klart men då jag fick se sovrummet så blev allting ändrat.. Vi hade först tänkt köra en jättefin fondvägg där, lite beigebrun färg, men då han har fönster på ena sidan och den andra väggen full med garderober så ändrade jag mig.. hittade istället några härliga tapeter som ger en mysig känsla.. så den där fondväggen kör vi nog mest troligt i vardagsrummet.. Är jäkligt imponerad av  brorsan ändå.. han ska punga ut me d2600:- själv bara för att få tapetserat i köket och sovrummet också, att en singelkille gör det - är det vanligt?? Alltså, att dom ens bryr sig? :) Kommer att bli skitfint! Hittade faktiskt tapeterna på tapetshopen.se, det är ju "vanliga" Borosan såklart - inte bjuder pitebo till det alltför mycket..
Den första tapeten blir fondvägg, dock vet jag inte om det blir just den här tonen eller om det blir ljusare eller mörkare. Den andra tapeten ska upp i köket och den tredje ska upp i sovrummet - men samma här, vet inte om det blir den här eller en ljusare variant.

  


Kommentarer
Postat av: Mallaching

den vita har vi i köket med, superfin! lätt att torka av med ;)

2008-09-30 @ 10:17:56
URL: http://mallaching.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0