Millas!

Det här är något jag verkligen vill ha! Böckerna "Millas Kalastårtor" och "MillasMysmat". I den senare boken får man recept och tips på hur man gör maten mer lockande för barnen. Exempel på olika maträtter; Pippisoppa, Baconbullar, Hemlisar, Randiga drinken och Låtsastårta. Den sistnämnda är en variant på tårta, men istället för att stå och baka en tårta helt från "scratch" och sedan göra en massa olika lager med fyllningar så är låtsastårta enbart en chokladmousse formad till en tårta och sedan på med en massa godis. Barnen blir garanterat nöjda (Så länge de gillar choklad). I boken "Millas Kalastårtor" finns det massor med olika varianter av tårtor och annat smått och gott, oftast formade eller dekorerade till någonting. Exempel; Monsterbollar, Bajstårta och Läskig Pytontårta.


 


Kommentarer
Postat av: Carola

Åhhh, dem såg roliga ut! Kanske måste köpas innan Willes 3-års dag, haha å sen kan jag ge den till dig i julklapp ;) Nu var jag allt smart!



Har förresten spanat in den där Marimekko kossan-tyget tidigare, tänkte det skulle passa hos oss med en ko på landet, men jag har vart snål eller helt enkelt pank jag med...

Fick inbjudan av Fredde om poker på fre. Ska du/ni vara med?



Måste höras o ses nån dag! Kram/C

2008-09-25 @ 01:01:43
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0