Ring Ring!

Idag ska det bli av med en massa ringande! Måste ringa försäkringskassan en sista gång, sedan skicka iväg alla papper till A-kassan! Sen ska jag sätta mig ned och ringa runt till olika ställen och försöka snylta in mig som vikarie där, får se hur det går! Måste även kontakta Piteå kommun och se till så att dom fortfarande har kvar mitt namn på vikariepoolen där.. Sedan måste jag ringa till Barnens bokklubb och checka av mina beställningar. Några dar efter att jag beställt några böcker och leksaker så började dom rea bort en massa, varav en del av de grejer jag beställt.. ex. ett pussel som nypris var 90:- kostade nu 25:- AHH! Hatar då sånt händer! Så måste ju i alla fall ringa och höra vilket pris jag kommer att få eftersom dom mest troligt inte skickat iväg det ännu..

Så såhär ser min dag ut, jättekul - eller så inte?!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Verkligen inte stort! Det är också den Jasna som varit min allra bästa vän sedan mellanstadiet :) Jag ska definitivt hälsa henne det, då blir hon superglad!

Hoppas dagen din blir bättre efter den här morgonen, huuuja! Lycka till!

2008-09-29 @ 09:21:57
URL: http://hem.bredband.net/kicme
Postat av: caroline

hej vad kul att du gillade mitt hem! ska ha kollpå din blogg i forsättningen! kul kram caroline

2008-09-29 @ 11:26:41
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0