Graviditetsvecka 23!

Tjohoo! Idag gick jag in i vecka 23! Tiden flyger iväg just nu! Mår väl hyfsat bra bortsett från halsbrännan och foglossningen! Men,men.. det är bara att väcka Stefan på natten då jag behöver vända mig i sängen, haha :)

Idag ska jag iväg och jobba 13-21 men innan dess så ska jag hinna med en tripp till stan.. Jag ska först och främst byta storlek på mina puma-skor som jag fick i present av stefan - han hade visst glömt bort att min skostorlek växte ett snäpp efter graviditeten med Kasper :) Sedan ska jag köpa lite doppresenter till Max och Sixten som ska ha sin dopdag på söndag.. Tror verkligen att jag kommit på den ultimata presenten.. eller nja, i alla fall en present som jag själv velat ha - och vill ha! :) Hoppas verkligen att dom och deras föräldrar blir nöjda!

Nu ska jag gå och platta färdigt håret, sminka mig, packa kaspers väska och diska undan - undra om det går på en och samma gång?! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men nu e jag ju jättesugen på se magbilder!:)



Trevlig helg på er!

2009-04-24 @ 21:59:43
URL: http://elisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0