Kalas imorgon!

Eftersom datorn har varit död så har det varit väldigt svårt att blogga - det plus att jag har jobbat mycket! :) Hade i alla fall tänkt säga att imorgon blir det kalas! Jag fyller hela 25 år på onsdag och vi gör bort kalaset redan imorgon då med lite smörgåstårta, ananaspaj, fransk kladdkaka och fika! I år har jag verkligen känt den här känslan - usch, vill inte bli äldre! Vet egentligen inte varför, men det känns mest jobbigt att fylla år..  Fast det är ju klart, Stefan har faktiskt inhandlat en massa presenter som jag faktiskt är väldigt nyfiken på att se vad det är.. eftersom han ställt vissa frågor så har jag min aning, men man kan ju aldrig vara säker :)

Idag, snart, ska vi iväg till kvarnbäcken till morsfars och grilla marinerade revbensspjäll med grillade majskolvar och strips! Enkelt men jäkligt gott! :) Så nu väntar jag bara på att Kasper ska vakna från sin lilla "napping-time" så drar vi iväg!

Hade även tänkt säga att till veckan blir det fullt upp med jobb, jobbar på Swedbank alla dar och två dar blir det långa pass, 13-21, så kommer nog inte att hinna blogga så mycket - ber om ursäkt redan nu :)

Kommentarer
Postat av: Maria L

Grattis!!

2009-04-18 @ 17:50:39
Postat av: karola

Njut av din dag!.....det är väl härligt att fylla år?



2009-04-19 @ 12:41:02
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Tack för ett otroligt gott kalas! Middagen fick bli lite flyttad pga att hungers-känslan inte ville infinna sig.

Har varit en intensiv helg för oss.



Är trött... och lycklig!!!



Kram och Gonatt

2009-04-19 @ 23:06:45
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0