Vecka 20 och Foglossning!

Idag har jag nu äntligen gått in i vecka 20! Det känns som att det tog så otroligt länge eftersom jag "halkade bak-fram" efter ultraljudet med 6 dar.. men nu så! Jag måste ju konstatera att vecka 20 kunde ha börjat bättre eftersom idag har jag otroligt mycket foglossning!! Det kan ha och göra med i går då vi var och busade på Familjens Hus men ändå! Idag kan jag knappt röra mig utan att det tar ont och hela natten har jag sovit dåligt eftersom jag är en "vändare" och så fort jag skulle vända mig i sängen så skjuter smärtan från ryggen ut i benet..  känns inte så kul men förhoppningsvis så kanske det bara är idag jag har som värst...

Annars då? Kasper ska på dagis idag och jag ska bara vara hemma och pyssla på.. det finns mycket man kan göra - tvätta, renbädda sängen, märka kaspers kläder.. ja, så nåt sånt blir det säkert! Eventuellt blir det att fara på tjejkvällen om jag orkar.. är otroligt sugen på en ny väska och såg att Accent hade många fina s.k. crossovers eller axelväskor.. med tanke på att dom har klubbdag idag och 20 % rabatt så kanske man borde fynda egentligen.. så vi får väl se hur det blir! :)

Fina väskor!!


Handväska Handväska Crossover Handväska Handväska Väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0