Fixat och klart!

Måste ju tacka för alla fina kommentarer! Känns så otroligt bra just nu! Längtar och väntar! :) Har till och med hittat en underbar internetsida www.varktimer.se där man kan klocka sina värkar - då dom väl bestämmer sig för att komma! :)

Från det ena till det andra - Har dom senaste dagarna verkligen hållt på för fullt här hemma. Har tagit fram barnvagnen och dammsugit (!) den och torkat den ren - det behövdes verkligen på något underligt vis! :) Å så har jag lagt i liggdelen och lite myspys - känns som att det var en evighet sen Kasper låg i den där lilla liggdelen OCH det var det ju!! :) Sen har vi även fått hem vårt nya skrivbord och Kaspers nya säng från IKEA! Steffe och Kasper var jätteduktiga och skruvade ihop det igår så då hann vi bädda och fixa lite! Så nu har vi äntligen fått "tillbaka" madrassen till spjälsängen och den ska bäddas och göras i ordning idag! :) Har dock insett att jag behöver köpa en ny, lite större kudde till Kasper och ta den han har nu till spjälisen plus köpa ett täcke.. Dock så ska man ju egentligen inte använda så mycket täcke till bebisar eftersom det kan bli för varmt, men bebisar växer ju och blir större dom också så det är ju alltid en investering ;) Har även fått hit Korg-vaggan från mamma så den är också bäddad och jättefin! Så den kommer att få stå i vardagsrummet än så länge, sen kommer den att vara överallt tack vare underbara hjul! :) Det enda jag känner att jag skulle vilja ha NU är en lackhylla i Ek ovanför det nya skrivbordet där våra "tidskriftsamlare" (?) ska stå.. fick hem 8 stycken eftersom mamma inte visste att det var 2-pack - haha - men jag tror faktiskt att jag har användning för 6 stycken! Fast dom behöver ju som sagt någonstans att stå, så om någon därute har en lackhylla i ek till försäljning - hojta! :)

Nä, ska gå och fortsätta vara duktig nu! Man kan inte sitta och varva ner allt för mycket - kommer att bli en lång dag då Kasper beslutade sig för att vakna 06 idag!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Då blir jag nog först att kommentera hos dig :) Jag är riktigt sugen på en Ikeatur, får kanske passa på då vi är söderut (slog det mig nu).



*Svar:* Jag är varken morgonpigg eller har gått upp tidigt. Har helt enkelt inte hunnit gå och lägga mig än :) Jo nog blir det spännande med lanseringen, men det är ingenting jämfört med din spänning inför bebisen. Ser verkligen fram emot att få träffa dig igen ska du veta! Kram

2009-08-21 @ 08:27:30
URL: http://inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Åh, vad kul med lite nytt från Ikea. Skulle vara toppen med en Haparanda tur, men just nu tillåter inte ekonomin det. Har ju en luleåövernattning och weekend till Stockholm att se fram emot nu i september.

Förstår att det känns pirrigt med babyn. Åhh, vad jag längtar till att få lukta och mysa...



Vi hörs i helgen!



PS! Såg du oss igår? DS!



Kram

2009-08-21 @ 09:34:32
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0