Jag 'Hjärta' Stefan

Gud vad tiden går fort!! Ikväll kom jag och Stefan på att vi i torsdags, den 6/8, firade 8 år tillsammans! :) Så vi missade firandet med 2 dagar men "språlla trålla"! Fast i och för sig, jag skyller ju min virrighet och glömskhet på graviditeten - vad ska Steffe skylla på måntro??! :P

Idag har det annars inte hänt så himla mycket.. sprang en snabbis på loppis men höll på dö både av värmen men även av mitt bäcken som knakar och tar skitont! Måste säga att jag har mer ont i bäckenet nu än foglossning.. Undra om det har att göra med att det "luckras upp" och att det är därför jag har så stort bäcken nu? ... Usch, usch.. imorgon blir det att låna kryckor av svägerskan för jag har inte tagit mig upp från varken stol, soffa eller säng idag utan extrem smärta och gå normalt är helt och hållet omöjligt! Å allt det vill jag gärna slippa just nu.. Hoppas och håller tummarna att det är bättre imorgon!!


Kort från 2006, med Kasper i magen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva, lät inge skoj...och det kan inte vara lätt att vara höggravid nu på sommaren, fy fasen så varmt!!



Men GRATTIS till 8 år! =)



Kraam kraaam!

2009-08-08 @ 23:28:01
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad roligt, grattis! Jag håller med shit vad tiden går fort.



Tråkigt att höra att du har ont, hoppas verkligen att det går över för dig. Kram på dig!

2009-08-09 @ 01:13:21
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Jennie och Norah

Åh,grattis grattis på eran dag! :)

Snart har ni eran lilla bebis!!

Kram!

2009-08-09 @ 20:18:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0