Läckert!

Shit! Trodde inte det skulle vara SÅÅÅ kul att få veta vad ni tycker om mina namnförslag! Det var otroligt skoj att få veta! Ska dock inte erkänna mina favoritnamn ännu eftersom jag hoppas på lite mera kommentarer, men det kommer säkert inom kort! :)

Idag har jag i alla fall haft fullt upp! Vi har varit hos mamma i kvarnis eftersom hon fyller år idag! Så vi har käkat hemmagjord marsipantårta - mums! - och bara myst på ute.. Senare på eftermiddagen for vi vidare in till stan för att kika på alla deltagare till Revy SM.. känns lite vemodigt eftersom i vanliga fall brukar ju steffe vara med i allt detta "firande" men han hoppade över denna gång eftersom man aldrig vet när bebisen bestämmer sig för att titta ut.. Så detta år så fick vi titta på istället. Får se om det blir att fara och se själva föreställningen imorgon kanske :) Några timmar senare så for jag, mamma och brorsan till Golden Dragon och käkade otroligt gott! För det första så tror jag att jag njuter mer när det är barnfritt för en gång skull - få äta mat i lugn och ro i nästan 2 timmar är otroligt lyxigt nu för tiden! Det är inte ofta heller vi far iväg "bara vi - la familia" så vi har surrat på ordenligt! Måste ju erkänna att jag käkat 3-rätters!!!! Delade dock på både förrätten och efterrätten! Det hade inte rymts annars! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0