Puh!

Idag har det varit fullt ös - medvetslös! :P Började med loppis inne i stan "såklart" :) Där var det fullt med folk och varmt som attans! Fyndande lagomt med tre Ikea-canvastavlor (blommor) för 50 spänn, en vinteroverall för lillbebben (en s.k. påse som hade hål för säkerhetsbälte) för 40 spänn, en liten body för 5 spänn och en urgullig, brun klänning i storlek 50/56....... kunde ju faktiskt inte låta bli :) Är nu bebisen i magen en pojk så får väl jag stå på loppis nästa sommar och sälja alla rosa kläder o klänningar jag köpt :)

Sen bar det då i alla fall av till Sikfors där det firades en massa med tipsrunda, luftlandet, ponnyridning, popcorn o sockervadd och allt sånt roligt! Det var riktigt trevligt och härligt väder. Dock var väl tipsrundan lite väl lång för min del, i slutet kändes fötterna som cementklossar! Efter detta så blev det middag på PitStop och nu så är vi äääääntligen hemma efter en heldag ute! :) Så ikväll blir det nog inte många knop för min del! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Vi var på väg till er roliga dag, men stannade efter vägen och vände. Tydligen gick det inte att grilla hamburgare längre så efter att ha stått i kö i 45 minuter, fick våra vänner åka tillbaka till Piteå för att äta. Självklart var detta ganska sent, då karln byggde hela dagen. Blev iaf en trevlig kväll hos vårt värdpar med blåbärskaka! Mums!



Tack för en härlig fredagsmiddag och skötning av tjejerna. Synd bara att man lever som ensamstående för tillfället även om det är en helt klart giltig orsak till att min karl inte är med ;-D

Kram på er!

2009-08-16 @ 09:28:56
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0