Snabb uppdate!

Det blev inget Ikea idag, kände att jag inte skulle palla det.. Gick på stan en snabbis igår och jag trodde jag skulle dö - svetten rann och fötterna svällde upp direkt! Så jag tror jag skickar iväg mamma och moster istället, dom är s.k. ikea-experter :)

Annars så är det inte mycket nytt.. shoppade en massa höst-kläder till kasper igår, känns skönt å veta att han nu har långbyxor som inte är för korta :) Hittade en massa "velour"-byxor som jag älskar! Mjuka och sköna - det är det som gäller på dagis i alla fall! :)

Kan också säga att jag nu har 13 dagar kvar till BF - Sköööööööönt! Fast kan ju alltid bli några dagar extra.. Kanske lika bra det för jag verkar då aldrig få tummen ur arslet och packa klart BB-väskan :)

Nä, nu måste jag spela lite Bejeweled på facebook - min nya drog!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad spännande...blir spännande att veta om det blir en pojke eller flicka =)



Kraaam!

2009-08-13 @ 16:24:14
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejsan! En till som är beräknad på samma datum, ganska fränt=) Jodu nu är man verkligen less..jag vill bara att han ska komma nu! Jag tycker det är jätte jobbigt att inte veta när han har tänkt titta ut! Jag vill helst veta datum och tid :p

2009-08-14 @ 09:59:41
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sofie

hehe joo det är så sant.. hoppas inte nån av oss behöver gå över nå länge! När det är andra barnet för dig så kanske du får före för det är väl rätt vanligt? Vanligare än att en först föderska får för tidigt har jag för mig. Men det är väl väldigt olika det där =)

2009-08-14 @ 15:34:00
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0