Snart är det jul!

Åh, har verkligen fått ett sådant där "längtar-il" till julafton nu! :) Paketen är inslagna och lagda under granen. Vi har bakat pepparkakshus och klätt granen. Vi ska fara och handla julmaten eventuellt imorgon och just nu sitter jag och funderar på om jag skulle ha bakat knäck, marängfudge och/eller Rocky road.. Det är ju alltid bra att ha en massa sliskiga sötsaker att bjuda på julafton. Vi ska ju som sagt vara hos oss tillsammans med Stefans familj och just idag fick vi veta att även Steffes morbror kommer med hans underbara döttrar Angelica o Daniella. Jag tycker att det är skitskojj då det blir lite mera folk - jag tror verkligen på talesättet "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" :) Det blir lite trångt men språllatrålla - Så länge vi har det mysigt och trevligt så! :)


Här kommer lite bilder på Kaspers koncentration vid pepparkakshus-"baket" och även våran guld/lila julgran. Kasper envisades med att sätta julkulorna på enbart samma kvist så då han somnat så tassade jag tillbaka och redigerade det litegrann :P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0