Tog den kända sprutan igår!

Igår fort vi iväg hela familjen för att ta den kända svin-sprutan. Gick väl relativt bra med tanke på att Kasper fick två stick i sig eftersom han ryckte till vid första så sköterskan drog ut nålen.. Stackarn! Han grät lite och var lite arg på oss eftersom vi tagit honom dit. Så jag gruvar mig litegrann över den andra sprutan som han ska ta i januari... Måste nog ladda upp med en massa klubbor misstänker jag!

Tyvärr så blev vi lite krassliga av sprutan.. Kasper har varit lite dålig inatt och klagat på ont i armen och att han fryser men idag så har det varit full rulle igen. JAG däremot blev skitdålig - "kröjmig" som man är! Har haft 38 i feber och ont i hela kroppen.. Så tack och lov så kom min underbara mamma hit och hjälpte mig med barnen! Fan, jag tror man är sjuk för sällan för då man väl blir det så ligger man pall! Å det hjälpte ju inte precis att jag fortfarande har ont i halsen och en envis hosta som väcker mig hela tiden..

Nä, slut på klagomål! :) Imorgon så mår jag förhoppningsvis bättre för då ska vi på kusin Ebbas dansuppvisning. Var och tittade förra året och dom var alla så söta! Å Ebba var otroligt mallig över hur duktig hon var! Så det ska bli jätteskoj!

Vi har även nu äntligen fått en remiss till Sunderby sjukhus för Charlies bråck. Så den 17 december far vi dit för undersökning! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Hej igen!

Har nyss pratat med dig, men jag vill ändå skryta lite om din fantastiska frukost i söndags 2:a advent! Vilket mys, vilken mat och vilket sällskap sen. Tror även att barnen tyckte det var rätt hög mysfaktor! Jag är mätt än och lovar att fixa nåt smarrigt till nu på söndag då ni är hjärtligt välkomna till oss!!!



Kram

2009-12-08 @ 09:41:18
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0