Dagen D!

Ok, ett snabbt inlägg bara innan kalaset brakar lös! :)

Kasper vaknade 06:00 - tjohho!! :) Han visste exakt vad han väntade för då vi legat och dragit oss i sängen en halvtimme så säger han PAKET! Då kunde han inte vänta längre, sötnosen!! :) Så det var bara att hämta alla paketen och börja öppna! Han blev väl mest glad för filmerna, musse pigg-målarboken och spindeln.. tror jag i alla fall! :) Kasper hann även bli ledsen eftersom det var pappa Steffe som fick solglasögon (speciella fiskesolglasögon typ) så det var bara att springa och hämta hans gamla små solglasögon som han hade 07-08.. haha lite små men han nöjde sig då i alla fall :)

Igår gjorde jag två smörgåstårtor av polarbröd.. gick galant tills det var dags för dekorationen av gurka, citron och tomater.. jag är så jäkla dålig på sånt!! Tillslut blev jag så less på pillandet så det blev som det blev.. ska ta kort så ni får se :) Just nu håller jag på med tårtan men tänkte avvakta med grädden och godiset ett tag.. dom första "gästerna" som kommer blir Kasper farfar och Anita och det är kring 10 eftersom Anita ska iväg och jobba sen.. Så nu har jag inte tid att vara beroende av bloggandet något mer.. uppdaterar imorgon med bilder! :) 

Kommentarer
Postat av: Maria

....åh, gudarns så sugen man blev på smörgåstårta nu :-) Hoppas ni får en trevlig kalasdag! By the way, ni & Petra m fam är bjudna på dubbeldop den 26:e april, mer korrekt/officiell inbjudan kommer längre fram. Sixten skickar grattiskramar till 2-åringen. Kram!/Maria

2009-02-28 @ 16:31:17
Postat av: CitronerGula

Åh så gott det var. Du är verkligen en hejjare på smörgåstårtor. Fast allt var gott... speciellt den där kladdiga choklad tjofadderittan... mmm

Hoppas lillkillen blev glad för alla presenter och mamma och pappa!? För givetvis är det bara att byta ifall ni vill. Söndag blev ingen härligt utedag för oss pga kylan. Men lite snökojabygge hanns med iaf.

Vi hörs någon dag. Kanske vi kan ses i helgen?

Kram

2009-03-03 @ 16:11:20
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0