Kaspers Önskelista!

Satt och grubblade både för min egen skull och för att ganska många har frågat.... Detta är vad jag tror Kasper önskar sig i present då han fyller 2 år:

* Något med Tom & Jerry (har en extrem T & J -period just nu)
* Böcker, ex. med spöken (Har även denna period nu)
* Släp till sin Bobby-car
* Villervalla-munkjacka (kanske mer vad mamma tycker han ska ha/få :)
Dinosaurier
* Play Doh
* Musse Pigg o co
* Filmer
* Trummor eller andra instrument..

Kanske någon annan har någon bra idé på vad 2-åringar vill ha eller har nytta av?! :)


Från det ena till det andra.. måste ju säga att jag sovit riktigt dåligt inatt, både för att jag känner av halsen otroligt mycket men även för att Kasper vakna till och jag lät han sova bredvid mig heeeela natten... det betyder oftast att jag sover mindre bra.. Kasper är duktigt på att bre ut sig i sängen så det blir nästan att man sover med ena benet nedanför sängen och han har till tendens att ta min kudde.. så med tanke på att min nacke värker så betyder det nog att jag sovit utan ett bra tag.. Men man ska inte klaga :P

Kommentarer
Postat av: Linda

dinna mamma skulle kanske följa med, men såklart kan vi fixa det :) Kalas är alltid kul;) jodå nog ska vi ta oss tid å komma förbi var ju så länge sen sist.. det är malin som fixat min blogg ;)

2009-02-04 @ 16:14:14
URL: http://lindaaviklund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack för Grattis!:) Vad underbart det här är!Och snart är det eran tur igen:)

Snart börjar det väl bli dags för ul?

2009-02-04 @ 17:35:21
URL: http://elisdagar.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Hej! Jag vill gärna vet mer exakt vad lillkusinen vill ha. Typ: "ni kan köpa det här"... Klart! Fundera så hörs vi av sen....

kram

2009-02-05 @ 17:28:43
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0