Liiiite trött...

.. är jag nu.. kom just hem från swedbank.. blev totalt 8,5 timmar framför datorn där idag.. gjorde provet som inte blev i fredags.. tog 4,5 timme!! 63 frågor... och klarade det INTE! Var endast 4 rätt ifrån att bli godkänt, det sved! Riktigt svårt var det också! Ska göra om det imorgon redan medan jag har allt i huvvet! Så imorgon blir det minst 8 timmar till! Känns som att jag har fyrkantiga ögon, så nu ska jag nog gå och sova.. men först en macka eftersom jag bara fick i mig ytterst lite spaghetti med gräddsås till middag tack vare noll i matlust/aptit..magen knorrar rejält nu..

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Stackare, blev en tuff dag igår. Men säkert blir det bättre idag. Ska komma förbi dig om en liten stund och hejja lite...

Får ju träffa lillsnyggingen din ikväll... var ganska länge sedan, så det blir jättekul!!! Har bakat lite så nu kan jag bjuda på fika. (Om det nu behagar lillebror, ehrm)

Kram kram

2009-02-25 @ 08:42:24
URL: http://www.citroner.com
Postat av: CitronerGula

Åh, tack, tack, tack så jättemycket! Gulligt av dig Cicci. Var precis i min smak!!!

Nu har jag precis avnjutit en god lunch på nodo. Vi avtackar en kollega idag nämligen. Lax, pressad potais och örtsås... och kladdkaka med vispgrädde till efterrätt... mmmmhmm

Ses imorgon - Kram, kram

2009-02-27 @ 12:51:36
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0