Mammakläder och mys!

I eftermiddag bär det av till svärmor/kaspers farmor/stefans mamma och hennes Kalle för lite middag och bara ta det lugnt! Ska bli riktigt skönt! Lördagen ska vi tillbringa inne i Skellefteå city då jag hade tänkt slösa lite pengar! Behöver verkligen nya mammakläder, speciellt byxor, och eftersom pite stad inte ens vet vad mammakläder är för någonting så måste man emigrera till ske-å! :)

lördagkväll så kommer Steffes kompis Tobbe och hans (gravida) flickvän hit! Ska bli riktigt trevligt att få surra graviditets-krämpor, haha :) Blir väl även att se lite melodifestivalen trots min stora besvikelse förra helgen.. Den här gången vet jag inte alls vad jag ska tro, så får se om jag ens satsar nå pengar.. Eventuellt skulle jag kunna tänka mig Maja Gullstrand som jag älskade när hon var med i Fame Factory.. eller så Molly Sandén som har en riktigt bra röst.. men vi får väl se hur låtarna låter och hur svenskarna tänker!

Till veckan som kommer blir det fullt upp.. har fått mer dagjobb på swedbank + kvällarna som vanligt, ska baka inför kalaset på lördag, slå in paket m.m. Så kommer nog att tråka ut er med allt det senare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en mysig kväll, vilket ni garanterat kommer få :-) Ja, visst är det märkligt att det knappt finns kläder för gravida. Hade lite tur för i Sthlm fanns det lite större utbud men inte var det mkt ändå. Där hade t.o.m Veromoda mammakläder. Borde ju va en mkt lönsam idé att sälja mammakläder tycker man, då kvinnor ständigt är gravida. Nåväl, man förstår sig uppenbarligen inte på allt. I helgen ska vi försöka ta oss ut och köpa en videokamera. Hade eg tänkt fixa det för länge sen, men aldrig blivit av. Man vill ju kunna se tillbaka hur liten S varit, för det går ju så fort att de växer. Nu har han börjat le och "småprata", kul! Nä, bäst att passa på att fixa lite inför middagen nu när lilleman sover. Sköt om dig och hälsa till Kalle och Eivor. KRAM!/ M

2009-02-20 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0