Rosa bebiskläder....

Okej, kan ju börja med att berätta att schlager-pengasatsningen sket sig totalt! Jag hade verkligen ett stort förtroende för gruppen Cookies n Beans och jennifer Brown.. men icke det, jäkla skitsverige.. Blev speciellt chockad och arg över att cookies n beans inte ens fick någon plats i andra chansen.. jag hade kunnat skicka dom direkt till eurovision song contest! Men,men, detta är ju varför jag hatar den svenska melodifestivalen...

Från det ena till det andra.. har hållit mig sysselsatt.. har jobbat på Öjagården söndagnatt, storstädat i huset (till och med vissa lister har dammtorkats!) och nu snart bär det iväg till swedbank för lite mer jobb!

Gick på stan i söndags och shoppade upp mycket pengar!! Gick in på MQ där min underbara Carola jobbar nu för tiden.. hon fick mig att inse att det finns faktiskt vissa klädesplagg som är av det billigare slaget.. speciellt vid rea-sektionen där jag hittade 2 par linnen och en klänning totalt 400 spänn! Så nu har jag tappat  "oskulden" på MQ! Köpte även lite mer presenter till Kasper och en liten rosa body till bebisen i magen! Min kära mor köpte även hon en liten ursnygg pyjamas åt bebisen, men knallrosa stjärnor överallt.. Så nu håller vi verkligen tummarna! (eller utmanar ödet?) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0