Härliga dagar!

Så var det 2009! Tiden bara flyger iväg! Å det känns som att jag håller på att spricka efter all god mat som man har ätit! I tordags bjöd vi svägerskan med familj på Orientalisk Gryta - skitgott! Å i fredags så var vi bjudna till min moster Cia som bjöd på kött o gratäng m.m. mums!!!

Igår och idag har vi mest tagit det lugnt och bara myst tillsammans... varit ute, handlat mat, lagat mat.. det vardagliga helt enkelt.. Riktigt skönt faktiskt! :) Ikväll har Steffe farit på PiteRevyns genrep, egentligen var det tänkt att jag också skulle fara men eftersom Kaspers barnvakter (mormor o morfar) är sjuka så gick det ju inte.. Får se om jag hinner se den någonting i helgen kanske...

Annars så ser min framtida vecka ut ungefär såhär:

Mån: Hjälpa PiteRevyn och sedan jobba natt på Öjan
Tis: Sova och förhoppningsvis så kommer Ida och Felicia och hälsar senare på dagen.
Ons: Tid hos Ögonläkaren och jobba natt på Öjan
Tors: Sova och sedan jobba kväll på Swedbank
Fre: Hjälpa Revyn och sedan förhoppningsvis hitta på något skoj med Vettan som är "hemma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0