Q

Nu när Kasper äntligen verkar piggare och leker för fullt med stövlar på och sin väska i hand.. jo, då är varken "mami" eller "papi" så värst krya.. Jag mår piss i hela kroppen med frossa, illamående m.m. Illamåendet kan ju dock vara graviditetens fel, men bara att känna sig svag i kroppen är en pärs.. Steffe for till jobbet idag med tung huvudvärk och riktigt ont i halsen, så vi får väl se om han kommer hem tidigare i dag...  Det är så typiskt, för på lördag ska vi ju fara och se finalen av Pite Revyns show.. och sedan blir vi bjudna på middag med dom... så skulle inte förvåna mig ifall vi ligger riktigt sjuka då, bara för att det händer något roligt för en gång skull..

Läste i PT att det var ett par som inte fick döpa sin son till Q eftersom det var en bokstav och inte ett namn... lite förståeligt ändå, för isåfall kanske man döpt ungen sin till A så att det barnet hamnar först i kö till maten bland annat, haha :) Hade ni så då ni gick skola? På min skola tog man oftast efternamnet... jag var gode arg för att morsan gifte sig med farsan... ÖÖÖÖÖÖhlund.. :P

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Svensson var inte heller så värst bra i matkön.

Blir ett uppsving den dan man blir gängad. G som i Granström... synd bara att matköernas tid är förbi för min del.

Nej, nej, nej... Ni får inte bli sjuka nu. Vi kommer ju att få jättetrevligt på lördag. Sov mycket och käka lite "citroner" vetja!!! (c-vitamin).

Var i Luleå igår för Macke behövde inhandla ett par pjäxor - för mig blev det inget - läs på www.citroner.com

Kram och krya på er!

2009-01-29 @ 08:55:52
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Tjohalia

Neej jag hoppas att ni kryar på er!

Kram Sandra

2009-01-29 @ 09:52:21
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0