Vecka 10...

Okej, kanske ska skriva lite mer om min lilla bebis i magen! Jag är nu i vecka 10, snart i v. 11.. har mått illa och varit allmänt svag och trött i flera veckor, har en jäkligt jobbig halsbränna och känner mig allmänt uppsvullen.. haha, steffe har faktiskt försökt räkna mina suckar för en dag :) Så lite jobbigt är det, men förhoppningsvis så ska i alla fall illamåendet börja gå över snart! Är som sagt inte så "långt gången" och egentligen ska man väl vänta tills vecka 12 innan man skvallrar sin nyhet.. fast då jag var gravid med Kasper så berättade vi i vecka 10 - vilket visade sig vara vecka 8 (efter ultraljudet)..

Det blir ju lätt att man jämför den här graviditeten med sin första.. och det känns inte alls likadant.. jag mådde inte alls så här dåligt i början med Kasper.. och halsbrännan kom då inte nå före vecka 20-25.. Så vi får ju se hur fortsättningen blir.. hoppas verkligen på att få slippa foglossningen den här gången!

Nä, nu ska jag varva ned lite på soffan efter att både ha jobbat natt OCH jobbat på Swedbank..  Men tack för alla grattishälsningar, det värmer gott i kroppen!! :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Grattis!:)

2009-01-21 @ 13:15:10
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hörde den goda nyheten av syrran ! GRATTIS GRATTIS ! fan va skoj alltså ;)

2009-01-21 @ 17:11:05
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej :) jo det ville han å det rä så roligt, för annars brukar han ju bara vara blyg..nja inte direkt utan jag hörde när hon pratade med din mamma å då forstod jag det :) åh det kommer blir JÄTTE roligt! GRATTIS :D måste komma och hälsa på er någon dag, var ju ett tag sen sist.

2009-01-21 @ 19:13:08
URL: http://lindaaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0