Vecka 12

Idag går jag in i vecka 12! Känns riktigt skönt eftersom risken för missfall sjunker drastiskt... Annars så känner jag att illamåendet börjar släppa liiiiiite i alla fall.. det är inte lika hemskt som för nån vecka sen.. får se om det håller i sig och går åt rätt håll.. :)

Jag hade faktiskt en sån här typiskt graviditets-dröm inatt.. drömde att jag var iväg på öppna förskolan med bebisen och Kasper och jag höll på att stressa ihjäl.. hade svårt att hinna med Kasper när jag höll i en bebis samtidigt..  Tror att det har att göra med att man är lite nervös, det är nog ganska stor skillnad med att ha ett barn och att ha två.. :)

Jaja, nu ska jag gå och äta frukost med min underbara Kasper! Trevlig helg på er allihopa! :)

Bjuder på en fin bild nu också då jag inser att det var otroligt längesen. Den här ursnygga bilden är från julafton.. kolla in läder-slipsen ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Kåldolmar är riktigt överskattat!

Det är faktiskt väldigt gott :)

Men varför heter det kålDOLMAR?Haha



Nu vill vi se lite magbilder här!Och även i framtiden!Lova att bjussa på det! :)

Trevlig helg!

2009-01-30 @ 15:50:17
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0