You make me happy...

Nu har jag äntligen jobbat färdigt för den här gången! Riktigt skönt och det blir en ganska fin lön nästa månad! Fast jag kommer nog aldrig att klå denna underbara månad! Allt som allt från Öjagården och Swedbank = över 15 efter skatt!!  jippie!!!!! :) Å jag måste ju säga att denna lön kom lägligt med tanke på att jag har två pojkar som snart fyller år, ett CSN-lån som ska betalas för i år och jag behöver verkligen ett par ordentliga vinterkängor ex. Gore-tex!

Annars så har jag två saker att tipsa om! Det första är svägerskans nya bogg "Citroner Gula" www.citroner.com Hon skriver på ett riktigt skönt sätt och själva layouten är otroligt proffessionell och charmig! Så ni kan ju kika in och göra er en egen uppfattning!

Det andra tipset är ISA FORM som just nu har ett "Alla Hjärtans Dag"-erbjudande! Hon har 15 % rabatt på två olika tavlor just nu.. och jag är jäkligt sugen på en av dom!!!! Just denna:


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Hejsan!

Tack för den gulliga rekommendationen! Nu måste du komma in och besöka ofta...

Hoppas iaf att du mår bättre nu. Och roligt att du får en bra månad!

Andra rekommendatione var också bra... Tror du att lillsnyggisen därhemma skulle uppskatta en sådan present?

Kram kram// Svägerskan

2009-01-28 @ 09:28:41
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0