Åter helg!

Så var det helg igen, veckan gick fort med all feber och annat.. Ultraljudet igår gick jättebra, blodtillförseln från moderkakan genom navelsträngen var jättebra och bebisen gissades väga runt 1600 gram - jättebra! Så mestr troligt har jag lågt SF-mått på grund av att bebisen ligger helt åt andra hållet - alltså inåt med benen och ansikte m.m. Så det är nog därför jag känner så svaga sparkar också, h*n sparkar inåt :) Å i och med att h*n  ligger så, så kunde man ju självklart INTE se om det var en kille eller tjej därinne.. så trots att jag är jätteglad och nöjd över att få veta att bebisen mår bra så är jag ju liiiiiite besviken på att jag inte fick stilla min nyfikenhet :)


Idag har jag haft färgning och klippningMariaSalongen i Öjebyn! Blev jättenöjd som vanligt! Billigt blev det också eftersom jag hade presentkort på 800 spänn totalt, inte illa! Sen hann vi gå litegrann på kyrkmarknaden, men det var nästan lite för varmt! Speciellt med denna mage i vädret.. *Puh* .. Får se om vi hinner tillbaka på söndag eftersom Kasper inte hann prova på tivolit där.. maybe maybe..


Imorgon vankas bröllop för svägerskan och M.. Ska bli jätteskoj! Provade dock min klänning från MQ och kände mig mest som ett stort partytält, haha :) Men vad ska man göra, det är bara att gilla läget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0