Graviditetsvecka 30 & godkänd havandeskapspenning!

Tjohoo! Inse hur lycklig jag är nu! Fick godkänd havandeskapspenning från och med 1 juli! Känns sååååååååå skönt!! :) Visst, man får lite mindre pengar i fickan, men det är ingenting vi inte överlever! Får verkligen hoppas att jag inte mår allt för dåligt eftersom jag vill kunna njuta av sommaren tillsammans med karln och Kasper! :)

Gick förresten in i vecka 30 idag! Å det känns! Jag tror magen/livmodern/bebisen har växt otroligt mycket nu den senaste veckan! På bara några dagar har det helt plötsligt blivit nästan omöjligt att ta på sig tennisdojjorna eller ens plocka upp något från golvet.. Men det är ju bara 10 veckor kvar nu, det ska jag väl ändå klara! :)

Idag har jag som sagt tagit det lugnt på förmiddagen och sen då Steffe och Kasper kom hem så blev det mer ruschigt med gräsklippning och matlagning! Tror jag klippte gräset i drygt 10 minuter - stolt ändå :) Å så blev det spaghetti och köttfärssås på middagsbordet! Jag och Kasper har också hunnit med att baka negerbollar nu på kvällen - jag bakade, han åt :) Så snart är det dags att få på lillpojken sin pyjamas och myspys med välling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men så otroligt. Vi har också ätit spaghetti och köttfärsås samt bakat chokladbollar i kväll.

2009-06-11 @ 20:12:44
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

Ååh, jag vet den där lyckokänslan när man får HP:n godkänd! :) Grattis! Passa då på att göra ingenting - du lär inte kunna göra det sen ;P

2009-06-12 @ 07:37:14
URL: http://ozzan.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Har precis landat på jobbet efter Kusinens student firande. Åh så härligt och roligt det är att se alla lyckliga människor en sån här dag. Och det fullkomligt strålande om vår tjej! Mätta och belåtna är vi hemma igen... och jag... jobbar!

Trevlig fredagskväll!!!

2009-06-12 @ 18:15:20
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Anna

Sjit vad fort tiden går, har du redan gått in i vecka 30. Det är ju inte alls länge kvar, hoppas allt går bra med den lille/a.

2009-06-16 @ 21:01:02
URL: http://www.annaochronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0