Graviditetsvecka 31

Är nu inne i vecka 31..  det har verkligen börjat trycka nedåt nu - redan! Kommer inte ihåg att det började så här tidigt med Kasper, men som sagt, det är ju inte så mycket man kommer ihåg nu för tiden! Måste ju berätta om incidenten som hände i veckan. Var och handlade blommor på olika ställen tillsammans med Kasper och mamma.. tillslut då vi kommer till sista stället så hittar jag inte min plånbok - gräver fort igenom i minnet och så klickar det - jag la den på biltaket när jag kopplade fast kasper i bilbarnstolen!!! Svor litegrann och körde med ilfart tillbaka till det senaste stället där vi var - men ingen plånbok.. körde och stirrade längst vägen jag kört men ingenting! Tillslut gav jag upp och då jag var på väg hemåt så ringer Stefan.. "Jaha, har du tappat plånboken" är det första han säger.. Blir helt stum och får ut ett litet "jooo".. Då visar det sig att en äldre man ringt och sagt att han hittat den längst vägen uti diket - helt underbart!! Så en halvtimme senare mötte jag upp honom utanför Coop och fick tillbaka plånbok fylld med alla kort och alla pengar! Tack och lov att det fortfarande finns ärliga och underbara människor! Jag fick inte ens ge honom någon hittelön.. Det lustiga var att han hittat den på "gammelvägen" mot typ lantmanna.. och jag inhandlade blommorna uti gunnars kiosk.. så plånboken hade hållt sig fast på biltaket en riktigt lång bit! Men nu så har jag då lärt mig en läxa.. aldrig mer plånbok på biltaket.. i alla fall inte medan jag är gravid och extra borta i huvudet! :)

Från det ena till.... Imorgon blir det midsommarfirande hos Tomas och Carola.. vi ska ha med oss kycklingfile och italiensk potatissallad - mums!! Sen lördag bär det av till luleå på tivoli tillsammans med syrrans pojkar Robin o Liam, och Söndag så är det Kalas för underbara Ebba som fyller 5 år! Fullt upp helt enkelt!! :)

Trevlig midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Du har verkligen det fullt upp :) Glad midsommar!

Kram Sandra

2009-06-19 @ 10:27:47
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Ingela

Samma sak har hänt mig en gång, men jag kunde inte skylla på att jag var gravid. Bara tankspridd. Fick tillbaka den hos polisen. Pinsamt. . .

2009-06-22 @ 09:08:17
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0